آرشامک مامان و بابا

اولین دسته گل آرشام خان

1389/12/11 10:46
نویسنده : سولماز
291 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دلم

دیروز یعنی مورخ ۱۱/۱۰/۸۹ اولین دسته گلت رو به آب دادی، بزار برات بگم چیکار کردی...

جونم برات بگه وقتی ظهر زنگ زدم خونه مامان زری تا حالت رو بپرسم گفت امروز من تو سالن بودم که یهو دیدم یه صدای وحشتناکی اومد سریع رفتم سمت آشپزخونه و دیدم بلهههههههههههههههههه...

شما در کابینت رو باز کردی و دو تا از ماهیتابه پیرکس های مامان زری رو انداختی رو زمین و شکستی!!!!اوه اوه اوه

خدا رحم کرده که دست و پات چیزی نشده. خلاصه که کلی کار درست کردی براش تا طفلکی همه رو تمیز کنه. در ضمن عصر که اومدم دنبالت یهو دیدم پشت شلوارت یعنی روی باسنت پاره شده میدونی چرا چون احتمالا نشسته بودی رو یه تکه شیشه چون بریده شده بود یعنی اگر پوشک نداشتی واییییییییییییییییی خدای من

خلاصه که خدا خیلی رحم کرد گلم مامانی یه کم مراقب باش پسرم و سعی کن از این شیطنتای خطرناک نکنی. خیلی دوست دارم  عسلکم

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)